Hoppá! Valamilyen hiba történt


Elnézését kérjük, de ismeretlen hiba történt a rendszerben. Kérjük töltse újra az oldalt, vagy próbálkozzon később.

Kijelentkezés


Biztosan ki szeretne jelentkezni a fiókjából?

 Tartalomjegyzék

  1. Cégünk fontosabb adatai, elérhetőségei
  2. Szállítási és fizetési feltételek
    1. Szállítási, kezelési költség
    2. Fizetési mód
    3. Számlázás
    4. Kiszállítás
    5. Szerződött futárszolgálati partnerünk
  3. A webáruház használata, a megrendelési folyamat
  4. Kellékszavatosság
  5. Adatfeldolgozás
  6. Elérhetőségeink
    1. Telefonon
    2. Személyesen
    3. Levélben
    4. Telefaxon
    5. Weboldalunkon
    6. Elektronikus levélben
  1.  A cég fontosabb adatai, elérhetőségei:

    • Cégnév: Somogyi Elektronic Kft.
    • Székhely és postacím: 9027 Győr, Gesztenyefa út 3.
    • E-mail cím: somogyi@somogyi.hu
    • Telefonszám: +36 96 512-512
    • Fax: +36 96 512-522
    • Cégjegyzékszám: 08-09-002824
    • Nyilvántartásba vevő hatóság: Győri Törvényszék Cégbírósága
    • Adószám: 10229095-2-08
    • Tárhelyszolgáltató: ZNET Telekom Zrt. (székhely: 8866 Becsehely, Kossuth út 55., e-mail: ugyfelszolgalat@z-net.hu)
  2.  Szállítási és fizetési feltételek

    1.  Szállítási, kezelési költség

      Az ÁSZF-ben szereplő értékek nettó összegek, nem tartalmazzák az ÁFA-t.

      Minimális rendelési érték: 15 000 Ft

      A szállítási és csomagolási költség az alábbiak szerint alakul (futárszolgálattal történő szállítás esetén):

      • 15 000 - 29 999 Ft közötti nettó rendelési értéknél nettó 1 200 Ft,
      • 30 000 - 44 999 Ft közötti nettó rendelési értéknél nettó 800 Ft,
      • nettó 45 000 Ft értékű megrendelés felett a csomagolás és a szállítás INGYENES!

      Napon belüli második és további rendelésnél nettó 15 000 Ft alatt nettó 1 200 Ft kezelési költséget számítunk fel.

      A megrendelt termékek átvétele személyesen is lehetséges, de ebben az esetben a megrendelés során mindenképpen kérjük ezt jelezni.

      A személyes átvétel kizárólag Cégünk 1. pontbeli székhelyén, munkaidőben lehetséges (hétfőtől csütörtökig 8-16.30 óráig, pénteken 8-13.30 óráig).

    2.  Fizetési mód

      Ha a futárszolgálattal kiszállított csomaghoz utánvéttel szeretne hozzájutni, a teljes összeget az EXPRESS ONE HUNGARY KFT. csomagfutárának kell kifizetnie, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot. Minden utánvét esetén, amelynek összege meghaladja a 300.000 Ft-ot, az Express One Hungary Kft. kizárólag bankkártyás fizetési módot biztosít a címzett részére. A 300.000 Ft az ugyanazon a napon, ugyanarra a címre kiszállított utánvétes csomagok bruttó összegének a felső határa. Ez alapján a 300.000 Ft-ot meghaladó utánvét esetén a Vásárló jelen ÁSZF elfogadásával vállalja, hogy rendelkezik érvényes és fizetésre alkalmas bankkártyával, továbbá vállalja, hogy az utánvét összegét bankkártyával fizeti meg. Utánvét esetén a bankkártyával történő maximális fizetési határ bruttó 1 millió Ft.

      Személyes átvétel esetén Cégünknél készpénzzel és bankkártyával is fizethet.

    3.  Számlázás

      A Vásárló minden esetben elektronikus számlát kap a vásárlásáról. Az elektronikus számlát a megrendelés során a megrendelő által megadott (saját) e-mail címre kiküldjük, a csomag összekészítését és számlázását követően. Amennyiben a megadott e-mail cím téves, vagy nem létező e-mail cím, a megrendelő nem kapja meg a számlát. Ennek felelőssége minden esetben a megrendelőt terheli. A kiszállított csomagban csak számlahelyettesítő okmány található.

      Az ÁSZF elfogadásával és a megrendelés leadásával a Vásárló beleegyezik abba, hogy a Cégünk a részére elektronikus számlát állítson ki. A Vásárló a megrendelés leadásával és a jelen ÁSZF elfogadásával kijelenti, hogy a Cégünk által kiállított elektronikus számlát befogadja, valamint a számára megküldött emailből letölti. A Cégünk által kibocsátott elektronikus számla időbélyegzővel és elektronikus aláírással van ellátva, amely alapján az megfelel az elektronikus számlára, mint számviteli bizonylatra vonatkozó jogszabályi előírásoknak. Az elektronikus számlát elektronikus úton kell megőrizni.

    4.  Kiszállítás

      A futár a csomagokat a rendelés leadását követően 24-48 órán belül szállítja ki a megrendelőnek az általa megadott címre. A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-17 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatjuk.

      Amennyiben a kézbesítő a termék átadását nem tudja teljesíteni, a futárszolgálat a következő munkanapon díjmentesen, újra megkísérli a kiszállítást.

      A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a futár jelenlétében jegyzőkönyvben (nagyker.somogyi.hu weboldalról letölthető) kerül rögzítésre.

    5.  Szerződött futárszolgálati partnerünk

      EXPRESS ONE HUNGARY KFT.
      Telefon: +36 1 8 777 400
      Fax: +36 1 8 777 499
      E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu

  3.  A webáruház használatával, a megrendelési folyamattal kapcsolatos információk

    A megrendelés részletes folyamatáról a „Regisztrációs lap” visszaküldése után kapnak tájékoztatást partnereink.

  4.  Kellékszavatosság

    A vállalkozó a vásárlástól számított 2 éven belül kellékszavatossági igényt érvényesíthet Cégünk hibás teljesítése esetén. A 2 év akkor kezdődik, amikor Cégünk, átadja a terméket a vállalkozásnak, akitől a fogyasztó azt később majd megvásárolja.

    A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem használható rendeltetésszerűen.

    A vállalkozás köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba oka már a teljesítés időpontjában is megvolt.

    A vállalkozás a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Cégünkkel a korábban megadott elérhetőségek valamelyikén írásban közölni. A közlés késedelméből eredő kárért a vállalkozó felelős. A vásárlástól számított kétéves elévülési határidőn túl azonban kellékszavatossági jogait a vállalkozó már nem érvényesítheti.

    A vállalkozás - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vállalkozás által választott igény teljesítése lehetetlen vagy ha az Cégünk számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Cégünk törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

    Ha a kijavítást vagy a kicserélést a vállalkozás nem kérte, illetve nem kérhette, vagy Cégünk nem végezte el a kicserélést, kijavítást észszerű határidőn belül, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy - végső esetben- a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt azonban elállásnak nincs helye azzal, hogy Cégünket terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.

    Amennyiben a vállalkozás a termék javítását saját maga szeretné elvégezni, vagy Cégünktől függetlenül szeretné megjavíttatni, akkor erre kizárólag a Cégünkkel történő előzetes, írásos egyeztetés után kerülhet sor. Cégünk részéről kiadott előzetes írásbeli hozzájárulás nélkül Cégünk a javítással kapcsolatba felmerült semmilyen költséget vagy kárt nem térít meg. Vállalkozás tudomásul veszi, hogy minden, ilyen jellegű javítás a további garanciális kötelezettségek megszűnését eredményezheti Cégünk részéről.

    A vállalkozó a választott kellékszavatossági jogáról másikra is áttérhet. Az áttéréssel okozott költséget azonban neki kell megfizetnie, kivéve, ha az áttérésre Cégünk adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

    Ha a vállalkozó a szavatossági igényét a dolognak - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

    A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a gyártó/szolgáltatót terhelik.

    Ha a termék meghibásodásában a vállalkozót terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a vállalkozás köteles viselni, ha a termék karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha Cégünk e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

    Szavatossági igényét a vállalkozónak a korábban megadott elérhetőségek valamelyikén, írásban kell jeleznie Cégünknek.

  5.  Adatfeldolgozás

    A vállalkozás tudomásul veszi, hogy Cégünk online webáruház-szolgáltatók (ún. webáruház motorok), mint adatfeldolgozók szolgáltatásait veszi igénybe annak érdekében, hogy a vállalkozás a saját webáruházában a Cégünk által forgalmazott termékeket, azok alapadatait (ún. termék-feedet) egyszerűbb és hatékonyabb módon megjelenítse, és ezáltal a termékek értékesítését hatékonyan ösztönözzék. A termék-feedek webáruházban történő hatékony megjelenítéséhez az alábbi adatokat kezelik célhoz kötötten az online webáruház-motor szolgáltatók, mint adatfeldolgozók: a vállalkozás neve, címe, adószáma; - a Cégünk és a vállalkozás között létrejött szerződéses megállapodás alapján a nettó egyedi árak, készlet elérhetőség, termékadatok.

    Cégünk az alábbi ún. webáruház-motor szolgáltatókat, mint adatfeldolgozókat veszi igénybe:

  6.  Elérhetőségeink

    Termékeinkkel vagy a Somogyi Elektronic Kft. tevékenységével kapcsolatos bejelentéseket, problémákat, kérdéseket egykapus rendszerünkben az Ügyfélszolgálati csapatunk kezeli.

    Munkatársaink a beérkező kéréseket kezelik, megoldják, illetve az előzetes ellenőrzések után, szükség esetén a szakértő kollégáknak továbbítják, mint például:

    • tájékoztatáskérések
    • hibabejelentések
    • műszaki tanácsadás
    • telefonos rendelésrögzítés
    • készletinformáció
    • csomagkeresés, csomaghiány
    • visszáru-ügyintézés
    • garanciális ügyintézés

    Elérhetőségeink hétfőtől csütörtökig 8-17 óráig, pénteken 8-16 óráig a következők:

    Telefonon:
    Ügyfélszolgálat: +36 96 512-512 / 1-es gomb
    Műszaki tanácsadás, termékinformáció: +36 96 512-512 / 2-es gomb
    Pénzügyi osztály: +36 96 512-512 / 3-as gomb
    Kezelő kapcsolása: +36 96 512-512 / 4-es gomb
    Személyesen:
    9027 Győr, Gesztenyefa u. 3.
    hétfőtől csütörtökig: 8:00 – 16:30 óráig
    pénteken: 8:00 – 13:30 óráig
    Levélben:
    9027 Győr, Gesztenyefa u. 3.
    Telefaxon (non-stop):
    +36 96 512-522
    Weboldalunkon:
    Weboldalunkra történő bejelentkezés után lehetősége van elektronikus üzenet formájában jelezni problémáit, észrevételeit Cégünk felé a „Kapcsolat” menüpontban.
    Elektronikus levélben:
    ugyfelszolgalat@somogyi.hu címen
loading...