Hoppá! Valamilyen hiba történt


Elnézését kérjük, de ismeretlen hiba történt a rendszerben. Kérjük töltse újra az oldalt, vagy próbálkozzon később.

Kijelentkezés


Biztosan ki szeretne jelentkezni a fiókjából?

  1.  Ár feltüntetése – különös tekintettel az akciós árak feltüntetésére

    A termékek ára minden esetben forintban, bruttó fogyasztói áron van feltüntetve, így az az általános forgalmi adót tartalmazza. Abban az esetben, ha Cégünk akciós áron kínál terméket, a Cégünk megjelöli az árcsökkentés előtti eredeti árat. A korábbi (eredeti) ár jellemzően az akciós ár bevezetését megelőző 30 nap alatti legalacsonyabb árat jelenti. Amennyiben adott termék kapcsán az akció, így az árcsökkentés mértéke folyamatosan növekszik, akkor a korábbi, eredeti ár az árcsökkentés legelső alkalmazása előtti, az árcsökkentés nélküli árat jelenti.
    Abban az esetben, ha az adott termék 30 napnál rövidebb ideje van forgalomban, akkor a korábbi (eredeti) ár a Cégünk által egy olyan időszakban alkalmazott legalacsonyabb árat jelenti, amely nem lehet rövidebb, mint az árcsökkentés alkalmazását megelőző 15 nap.
    Amennyiben Cégünk körültekintése és gondossága ellenére hibás ár kerül feltüntetésre, akkor Cégünk nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni. Ez esetben Cégünk felajánlhatja a Vásárlónak a helyes és tényleges áron történő értékesítést. A helyes és tényleges ár ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.
    Hibás árnak tekintendő különösen, de nem kizárólagosan az egyértelműen téves, irreális ár, amely az adott termék általánosan elfogadott, közismert árától jelentősen eltér, vagy egyéb feltűnő ár-értékaránytalanságot mutat.

  2.  Szállítási költség

    A megrendelt termékek kiszállítása az alábbi szállítási módokon lehetséges:

    • Házhoz szállítással: EXPRESS ONE Kft. futárszolgálat vagy MPL futárszolgálattal (lásd részletesen a 2.1. és 2.2.pontban foglaltakat)
    • MPL Csomagautomata/Posta Pont/Posta helyszínre történő elhelyezéssel (lásd részletesen a 2.3. pontban foglaltakat)
    • Személyesen Cégünk székhelyén történő átvétellel (lásd részletesen a 2.4. pontban foglaltakat)

    1.  Házhoz szállítás EXPRESS ONE Kft. futárszolgálattal

      Cégünk az EXPRESS ONE KFT. futárszolgálaton keresztül a csomagokat a rendelés feladását követően 1-2 munkanapon belül, munkanapokon szállítja ki a címzettnek, a Vásárló által megadott szállítási címre.
      Szállítási költség EXPRESS ONE Kft. futárszolgálattal történő házhoz szállítás esetén:

      • bruttó 25.000 Ft alatti rendelés esetén bruttó 0 Ft szállítási díjat és bruttó 1.990 Ft logisztikai díjat, így összesen bruttó 1.990 Ft szállítási költséget számolunk fel
      • bruttó 25.000 Ft feletti rendelés esetén nem számolunk fel szállítási költséget

    2.  Házhoz szállítás MPL futárszolgálattal

      Cégünk a Magyar Posta Zrt. MPL Üzleti csomag szolgáltatásán keresztül a csomagokat a rendelés feladását követő 5-11 munkanapon belül, munkanapokon szállítja ki a címzettnek, a Vásárló által megadott szállítási címre.
      Szállítási költség a Magyar Posta Zrt. MPL futárszolgáltatásával történő házhoz szállítás esetén:

      • bruttó 25.000 Ft alatti rendelés esetén bruttó 1.990 Ft szállítási díjat és bruttó 1.990 Ft logisztikai díjat, azaz összesen bruttó 3.980 Ft szállítási költséget számolunk fel.
      • bruttó 25.000 Ft feletti rendelés esetén nem számolunk fel szállítási költséget

    3.  MPL Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára történő elhelyezéssel

      Cégünk a Magyar Posta Zrt. MPL Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára történő kézbesítési szolgáltatásán keresztül a csomagokat a rendelés feladását 5-11 munkanapon belül, munkanapokon szállítja a Vásárló által megadott MPL Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára.
      Szállítási költség a Magyar Posta Zrt. MPL Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára történő kézbesítés esetén:

      • bruttó 25.000 Ft alatti rendelés esetén bruttó 990 Ft szállítási díjat és bruttó 1.990 Ft logisztikai díjat, azaz összesen bruttó 2.980 Ft szállítási költséget számolunk fel
      • bruttó 25.000 Ft feletti rendelés esetén nem számolunk fel szállítási költséget

    4.  Személyes átvétel Cégünk győri székhelyén

      A megrendelt termékek átvétele személyesen is lehetséges, de ebben az esetben a megrendelés során mindenképpen kérjük ezt jelezni.
      A személyes átvétel kizárólag Cégünk győri székhelyén (9027 Győr, Gesztenyefa út 3.), munkaidőben lehetséges (hétfőtől csütörtökig 8.00-16.30 óráig, pénteken 8.00-13.30 óráig). Személyes átvétel esetén Cégünknél készpénzzel és bankkártyával is fizethet.
      Ez esetben bruttó rendelési értéktől függetlenül Cégünk nem számol fel szállítási költséget.

  3.  Fizetési mód

    • A rendelés fizetési módja az egyes kiszállítási módok függvényében eltér. A rendelés kifizetése a webáruházban történő vásárlás esetén bankkártyával szállítási módtól függetlenül lehetséges. Bővebb információ a Tájékoztató a bankkártyás fizetésről oldalon olvasható.

      A webáruházban történő bankkártyás fizetés mellett az alábbi fizetési módok biztosítottak:

    • az EXPRESS ONE Kft. futárszolgálat választása esetén a Vásárló fizethet utánvét formájában. Ha a futárszolgálattal kiszállított csomaghoz utánvéttel szeretne hozzájutni, a teljes összeget az EXPRESS ONE KFT. csomagfutárának kell kifizetnie, aki a pénz átvétele/bankkártyás fizetés után átadja a Vásárlónak a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.

      A Magyar Posta MPL futárszolgálat és Csomagautomata/Posta Pont/Posta választása esetén nincsen mód utánvétes fizetési lehetőség választására.

    • Készpénzzel történő fizetési mód a Cégünk székhelyén történő személyes átvétel esetén lehetséges.
  4.  Számlázás

    A Vásárló a regisztrációs során eldöntheti, hogy elektronikus számlát vagy papír alapú számlát szeretne kapni. Amennyiben elektronikus számlát kér, akkor meg kell adnia e-mail címet, amelyre az elektronikus számla kiküldését kéri. Egy Vásárló legfeljebb két e-mail címet adhat meg, amelyre kéri az elektronikus számla kiküldését. Ennek az e-mail címnek a megadásával vásárló kijelenti, hogy a Cégünk által kiállított elektronikus számlát befogadja, valamint a számára megküldött emailből letölti. A Cégünk által kibocsátott elektronikus számla időbélyegzővel és elektronikus aláírással van ellátva, amely alapján az megfelel az elektronikus számlára, mint számviteli bizonylatra vonatkozó jogszabályi előírásoknak. Az elektronikus számlát elektronikus úton kell megőrizni. Elektronikus számla kiállítása esetén az elektronikus számlát a megrendelés során a Vásárló által megadott e-mail címre kiküldjük, a csomag összekészítését és számlázását követően. Amennyiben a megadott e-mail cím téves, vagy nem létező e-mail cím, a Vásárló nem kapja meg a számlát. Ennek felelőssége minden esetben a Vásárlót terheli. A kiszállított csomagban csak számlahelyettesítő okmány található. Amennyiben a vevő nem ad meg e-mail címet elektronikus számla fogadására, akkor papír alapú számla készül a vásárlásról. A számlát a megrendeléssel egyidejűleg, a csomagba elhelyezve kapja meg a Vásárló.

  5.  Kiszállítás, kézbesítés

    1.  Kiszállítási partnereink

      • szerződött futárszolgálati partnerünk:

        EXPRESS ONE HUNGARY KFT.

        Telefon: +36 1 8 777 400

        Fax: +36 1 8 777 499

        E-mail:

      • regisztráció alapján biztosított futárszolgálati partnerünk:

        Magyar Posta Zrt.

        Telefon: MPL (Magyar Posta Logisztika) szolgáltatások: 06-1-333-7777

        Hétfőtől szerdáig és pénteken: 08:00-17:00 óráig

        Csütörtökön: 08:00-20:00 óráig.

        Fax: 06-46-320-136

        Email:

    2.  Kiszállítás MPL Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára történő elhelyezéssel

      A Vásárlónak az MPL Csomagautomata/Posta Pont/Posta kiszállítási címet az MPL által biztosított mindenkori postai szolgáltatóhelyek teljeskörű meghatározásával kell a vásárlás során a Megjegyzés rovatban megadnia. A Magyar Posta által biztosított mindenkori Csomagautomata/Posta Pont/Posta címéről és elérhetőségéről a Vásárló

      Cégünk nem vállal felelősséget a nem teljeskörűen, hiányosan vagy hibásan megadott szállítási címből eredő sikertelen kézbesítésért.

      A Csomagautomatára címzett postacsomag átvétele során a címzett vagy az egyéb jogosult átvevő az átvételi jogosultságát a Posta által a címzett SMS fogadására alkalmas mobiltelefonjának belföldi hívószámára továbbított elektronikus értesítésben (SMS-ben) és az e-mail címére továbbított üzenetben szereplő azonosító kóddal igazolja, melyet a postacsomag átvételét a Csomagautomata használata során meg kell adnia.

    3.  A kiszállítással kapcsolatos általános információk

      A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-17 óra között történik. A kiszállítás kizárólag pontosan megjelölt kiszállítási címre lehetséges.

      Cégünk nem vállal felelősséget a nem teljeskörűen megadott szállítási címből eredő sikertelen kézbesítésért.

      A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatjuk Vásárlóinkat.

      Amennyiben a kézbesítő a termék átadását nem tudja teljesíteni, a futárszolgálat a következő munkanapon díjmentesen, újra megkísérli a kiszállítást.

      A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a futár jelenlétében jegyzőkönyvben (weboldalról letölthető) kerül rögzítésre.

      A Magyar Posta Zrt. a 2.2. és 2.3. pontban megjelölt szállítási szolgáltatásait a Cégünk, mint nem szerződéses, regisztrált partner részére biztosítja. Ez alapján ezen szállítási szolgáltatások tartalmára, ideértve annak valamennyi feltételére részletesen a Magyar Posta Zrt. egyetemes postai szolgáltatásokra vonatkozó mindenkori, saját Általános Szerződéses Feltételei az irányadók4 Jelen ÁSZF hatálybalépésekor a Magyar Posta Zrt. Általános Szerződéses Feltételei itt érhetők el: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/postai_aszf Jelen ÁSZF hatályba lépésekor hatályos, ún. Postai szolgáltatásokhoz kérhető többlet- és kiegészítő szolgáltatások című dokumentum elérhetősége: https://www.posta.hu/static/internet/download/PASZF_KI04_Attekinto_tabla.pdf . Ideértve különösen, de nem kizárólagosan azt, hogy a Magyar Posta Zrt. ennek keretében meghatározott maximális terjedelmű és súlyú megrendelés kiszállítását vállalja.

      Erre tekintettel Cégünk fenntartja a jogot, hogy amennyiben a Vásárló által megjelölt szállítási módot a futárszolgálat (ideértve a Magyar Posta Zrt. Csomagautomata/Postapont/Postára történő elhelyezést) a mindenkori általános szerződéses feltételei alapján bármely okból nem tudja biztosítani, akkor a Cégünk a Vásárlóval felveszi a kapcsolatot más kiszállítási módra történő áttérés céljából a megrendeléskor elfogadott és visszaigazolt összegű szállítási költségen.

loading...